17 Kasım 2011 Perşembe

haydeee

 Valla kaç senedir aklımda vardı bu müthiş (!) proje, "ulan bi blog yazayım (nasıl bir fiil kullanacağımı bile bilmiyorum), da milletin aazı düşsün" die (sanki kaç kişi okuyacaksa) ve sonunda bunu hayata geçirdim artık! Şimdi neden bööle bişiye ihtiyaç duydun derseniz valla ben de bilmiyorum ki bilsem de bu sizi zerre kadar ilgilendirmezdi zaten bu yüzden de söylemek gibi bir derdim olduğunu da sanmıyorum. "E madem ööleydi de kardeşim nie 'bu projeyi hayata geçirdim sonunda' die bir introdakşın yapıyorsun ve bizi de meraka salıyorsun" da  diyebilirsiniz tabi, bu konuya da nasıl bir cevap verebileceğim konusunda muallaktayım.Ehem ehem neese bu sadece bir girişti, girilmek içindi, ve sonunda girdiğimi düşünerek vatana millete hayırlı olsun diyorum efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder