17 Kasım 2011 Perşembe

misss

 Şu andaki okul durumumdan ötürü, acaip bir boşluk hissiyatı beni çekip çevrelemiş durumda. Ocakta muhtemel bir mezuniyet durumu var, ancak ben insanların yaptığı gibi mezuniyetten sonra bir dinlence yapmak yerine mezun olmadan kafa dinleme şansına sahip oldum ve insanları da buna inandırdım (walla!). Birşey yapmama hali dünyanın en güzel şeyi herkese tavsiye ederim, evet maddiyattan dolayı bazen sıkıntılarınız olabilir ancak "birşey yapılmalı" haline doğrudan doğruya muhalif olma durumu inanılmaz bir tatmin havası yaratmakta. Ya zaten ben küçükken de ne olacaksın sorusuna sadece 2 sefer cevap vermiştim (biri tarih öğretmeni olmak diğeri de arkeolog!) ki bundan anlaşılacağı gibi aslında bir hayalim de yoktu. Bu hal tavır içersinde yetiştiğim için şu anda da "birşey yapmalısın" haline muhalefet olmak gayet doğal bir sürecin sonucu galiba. Haa yanlış anlaşılmasın, bu "çocukken de ben bööle bir bilince sahiptim ondan bugün de bööleyim" demek değil, sadece kısmen üşengeç ruh halinin çocukluğa inilerek lokal anlamda bir çözümlemesidir diyebilirim. İşin özü, dinlenmek güzeldir,candır,tavsiye edilir....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder